martes, 7 de octubre de 2014

Presentació


Benvinguts a un nou món de xarxa!


      El meu nom és Maria, som estudiant de Mallorca i visc una nova aventura, ja que m'he traslladat a Eivissa (un nou lloc per a mi). El motiu d'aquest trasllat és que l'any passat vaig acabar la carrera de grau en llengua i literatura Espanyola i per continuar els estudis estic cursant el màster de formació del professorat i l'he hagut de fer a Eivissa.



       No només és un canvi radical pel nou lloc on visc sinó que estic aprenent nou mètodes d'aprenentatge i per això l'obertura d'aquest nou blog. L'assignatura que ha obert pas aquest nou camí és la de “processos i contextos educatius” on ens està mostrant la importància de l'evolució per la transmissió dels coneixements. Són distintes formes de mostrar a uns “futurs professors” que l'ensenyament tradicional ha quedat arrere que hem evolucionat i part d'aquest canvi ha estat gràcies a la tecnologia que ens ofereix un destí diferent de l'anterior. Cada publicació al llarg d'aquests mesos seran reflexions sobre els distints temes tractats a classe i a on espero que cada unes publicacions serveixin com a viatges per mostrar els camins de l'educació.

http://www.poderpda.com/wireless/microsoft-invierte-75-millones-de-dolares-para-la-educacion-digital-en-africa/



 Espero poder saber guiar en aquest nou viatge i que ens pugui servir tant a mi com per vosaltres.

Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario